Re: NVidia Riva TNT 2 bez wiatraczka?

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Wed 17 Apr 2002 - 09:17:28 MET DST

Użytkownik <doc_at_pr93.lublin.sdi.tpnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a9hncp$8ak$1_at_news.tpi.pl...
> Witam,
>
> zdjalem wiatrak z rzeczonej karty, zas zaraz pod nia zamontowalem taka
> turbine (cooler montowany na sledziu, wydmuchujacy na zewnatrz). Aktualnie
> sprzed dziala 2 godziny, w srodku jest troszke cieplo - ale nie goraco.
> Myslicie, ze to ma szanse pochodzic?
>
> Jezeli nie - na quietpc.com widzialem rozwiazania opierajace sie o sam
> radiator (kilka duzych, rownoleglych do karty graficznej, miedzianych lub
> aluminiowych plyt) - drogie. Myslicie, ze zalozenie np. spilowanego
> aluminiowego radiatora od Durona mogloby zalatwic sprawe?

> [...]
e...tam ! ja zamiast wiatraczka na graficznej mam doozy wentylator od
zasilacza puszczony na 5-7 V tak mniej wiecej w kierunku karty graficznej -
zamontowany na drutach dmucha od dolu zimnym
pozatym w górnej części poodginałem blaszki do montowania dodatkowych COM i
LPT w obudowie oraz wylamalem pare zaślepek szy PCI !!!