Re: Upgrade kompa

Autor: Tomasz Berg (tberg_at_poczta.onet.plUSUN)
Data: Tue 16 Apr 2002 - 17:27:26 MET DST

Użytkownik "Wasiuk" <wasiuk_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Rodzaj karty nie ma znaczenia :) co ty za kity wciskasz i jeszcze polecasz
> RIVE na ktorej w 100% nie pojada filmy. Poczytaj kilka postow wyzej jak
> karty graficzne wplywaja na DiVx, bo temat jest wciaz walkowany.

to ja jestem innego zdania, przez 2 lata mialem taka konfiguracje i
wszystkie filmy smigaly, a co do braku znaczenia, to nie sluszalem by jakies
"popularne karty" wspieraly sprzetowo divx'a !!! co najwyzej aliasing i inne
tego typu dodatki

--
Tomasz Berg
Faculty of Electronics, Telecommunications and Informatics