Re: Udostepnianie net-u do drugiego kompa przez USB

Autor: PeJot (skasuj-tokpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Tue 16 Apr 2002 - 19:59:56 MET DST

Użytkownik "MacKozer" <mackozer_at_wp.pl> napisał w wiadomości news:a9ev7j$ai9$1_at_news.tpi.pl...
> Czy moge podlaczyc dwa kompy
> przez USB celem udostepnienia polaczenia
> interentowego dla drugiego kompa?
> Czy musze koniecznie wstawiac karty siecowe?
> Jesli jest taka mozliwosc, to czy musze cos ustawiac
> w biosie?

Wszelkich wynalazków na USB nie brakuje.
Są karty sieciowe na USB (drogie) , kabelki USB data LINK od 90zł
Nie bawiłem się tym link'iem, mógłbyś zapytać się w sklepie (np. spin.siedziba.pl)
czy sterowniki od niego instalują się w systemie jako zwykła sieciówka, bo wtedy
mógłbyś przyporządkować jej dowolny protokół np. tcp/ip.

Osobiście polecam dwie karty sieciowe(2x40zł) + skrosowana skrętka (kabel+2xrj45+piwo)
, przy niedużych odległościach (np. 20m) nie potrzebujesz żadnego hub'a (hub m.in.
wzmacnia sygnał)

PeJot