Re: super silent 2000 lub 2500

Autor: toltek (toltek_at_wp.pl)
Data: Tue 16 Apr 2002 - 12:50:58 MET DST

Paweł U <kcuf_at_friko.onet.pl>, wypocił co następuje...
> gdzie kupic w polsce
> moze macie telefon do ludzi co sprzedawali na gieldzie we wroclawiu
> moze jakis inny sklep lub gielda w warszawie

 telefonu do tych ludzi nie mam (u nich kupilem) ale zaim go nabedziesz, to
proponuje Ci abys go "przesluchal" - moj egzemplarz wcale supercichy (sic!)
nie jest. Szum powietrza jest na poziomie wentylatora BOX (lub dosc cichego
CD-ROM`u), a obroty przeciez duzo mniejsze. SpeedFan pokazuje okolo 2800
(model 2500) - dopiero zwolnienie do okolo 1500 powoduje , ze jest
supercichy ale ma to dosc duzy wplyw na wzrost temperetury.
Aktualnie moj C1.0=>1.33T ma 50 stponi C:-(

--
    Toltek ~ toltek_at_wp.pl ~
 lajkonik w swiecie pecetow,