Dziwne resety w trakcie instalacji oprogramowania.

Autor: DiTi (mikeskr_at_kki.net.pl)
Data: Tue 16 Apr 2002 - 18:48:03 MET DST

Czesc!
Mam taki problem z kompem: po zainstalowaniu windowsa
w trakcie instalacji np. Office-a lub czegoś innego komputer
resetuje się w trakcie kopiowania plików. Także zwykłe kopiowanie
poprzez eksplorator daje ten sam efekt. Sprawdzałem dysk
programem diagnostycznym (dysk i program produkcji WD),
wymieniałem pamięć i ciągle to samo. Miał ktoś taki problem?
Pewnie to płyta ale jak to sprawdzić bez jej wymieniania może
polecicie dobry program diagnostyczny.
A tak przy okazji czego używacie do diagnostyki RAMu, HDD itp. ?

Pozdrawiam
DiTi