Coolerek... [Duron 650]

Autor: Wojtek (lwiczek_at_no.spam.poczta.onet.pl)
Data: Tue 16 Apr 2002 - 20:57:26 MET DST

Witam,
mam takiego staruchego procka na którym do niedawna kręcił się zwykły
[box'owy] wentylatorek... No właśnie - kręcił się... :-(
Poczytałem trochę archiwum i wymyśliłem sobie jakiegoś CoolerMaster'a z
rodziny DP5-6***... TYle tylko, że u mnie w mieście [Jaworzno - dokładnie
pomiędzy Krakowem a Katowicami] nie można tego dostać... Może ktoś wie
gdzie można takiego coolerka kupić w okolicy lub w jakimś [byle tanim i
niezawodnym] sklepie internetowym i polecić jakiś konkretny model?
PS. W jednym z miejscowych sklepów zamiast CoolerMaster'a zaproponowano mi
jakiegoś Thermaltake Volcano II [z tego co poszukałęm na nacie tak się
nazywa, tylko w sklepie miał cieńszy wiatraczek - ok. 1cm] za 49zł...
Pytanie - warto sobie nim zawracać sobie nim głowę czy lepiej jednak kupić
CoolerMaster'a? Najważniejsza jest głośność [a raczej cichość] i cena
[dobrze by było, żeby też dobrze chłodził :-)]

Ps. prosilbym o w miare szybka odpowiedz...