Re: podkrecanie Durona 1000

Autor: Sebastian Demski (sdemski_at_wp.pl)
Data: Tue 16 Apr 2002 - 15:53:02 MET DST

> ale procesor musi dzialac na szynie 133 jesli czestotliwosc sie nie
zmieninp 10x100 i 7,5 X 133

a no właśnie nie działa. stąd wniosek, że nie wytrzymuje już takiej
magistrali a nie, że jądro nie może pracować szybciej. Bo u mnie bez
problemów wyciągam 1150MHz a tego 7,5X133 za cholere.

Pozdro. Seba

a co do postów poniżej. chłodzenie było dobre (TB nie narzekał) pasta była
ze srebrem i napiątko próbowałem ile fabryka dała.