Re: Zasilanie Pentium4

Autor: Marek Szerszyński (marek_at_poczta.pl)
Data: Tue 16 Apr 2002 - 14:06:00 MET DST

"Artur" <arturp_at_inbox.pl> wrote in message news:a9gu2f$akd$1_at_news.tpi.pl...

[...]
> A czy cos sie moze stac z prockiem, jesli to dodatkowe zasilanie nie jest
> podlaczone?
> Poza tym, czy mozna jakos sprawdzic, ktora plyta bedzie dzialac bez tego
> napiecia, a ktora nie bedzie?

Jeżeli płyta nie podaje napięcia dla procka ze standardowego złącza ATX
to po prostu nie ruszy i tyle. Co się może zepsuć z braku prądu?
Jak poznać która płyta będzie działać a która nie? Nie wiem, MSI podaje,
że płyta MS-6398 (taką mam) nie działa bez tego napięcia a jednak działa.
Może każda działa?

MS