Re: Tunery Tv

Autor: /\\rkhan (arkhan_at_2com.pl)
Data: Tue 16 Apr 2002 - 10:27:29 MET DST

Użytkownik "Rafal Wawrzycki" <rwawrzycki_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Heya!
>
> Mam prosbe do szanownych grupowiczow. Czy moglibyscie mi udzielic
> informacji na temat dostepnych na rynku tunerow tv ZEWNETRZNYCH.

A dlaczego koniecznie zewnętrzny?
IMHO to nie jest dobre rozwiązanie, bo odcinasz się tym samym od dobrego
softu do obsługi tunera (np. borg itp.).
Powiedz siostrze, żeby się jeszcze raz dobrze zastanowiła, zanim wyda ~400
PLN na coś, co może mieć za połowę tej ceny, a do tego bardziej
funkcjonalne.

Pozdro,
Arkhan.