Re: gąbka

Autor: wzabdyr_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 16 Apr 2002 - 12:49:11 MET DST

> Jeśli jest antyelektrostatyczna to może służyć tylko do montażu. Nie
> wolno na niej uruchamiać komputera, bo w końcu to przewodnik (co prawda
> niewielki).

O to chodzi. Antystatyczna być musi, bo niby CMOSowe układy są zabezpieczane,
ale tylko do pewnej granicy (napięcia statyczne potrafią mieć kilka-kilkanaście
kV). A przewodząca faktycznie nie, bo nie wolno wtedy włączyć.
Zwykłej gąbki nie polecam, bo wiem, że jednak się eklektryzuje, czyli nie jest
antystatyczna.

w.