Re: Jest juz jakis desperat? - czyli BX vs tualtin

Autor: Przemo (cornhole_at_darmo.alter.pl)
Data: Mon 15 Apr 2002 - 23:25:21 MET DST

Użytkownik "Krzysiek" <silverman_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> A jak Ty to sobie wyobrazasz?
> Przez 3 lata nba jednym socekcie i polowa firm robiacych plyty by padala.
> Intel zmienia sockety a AMD chipsety jak rekawiczki :)

a wiec nie dajmy sie im!
Ja mam od prawie 3 lat Abita BH6 1.1 i nie sprzedam w najbliższym czasie za
nic na świecie! :-)
Swoją drogą to naprawdę super płyta - 3 lata i to całkiem na czasie (obecnie
C800@~1150)
Gdybym wtedy kupił jakąś tańszą płytę, to już dawno musiałbym wymienić, bo
żaden szybszy procesor by na niej nie poszedł.