Re: Jaki kontroler na karcie?

Autor: Jacek Kosowski (durdin_at_nospam.skrzynka.pl)
Data: Tue 16 Apr 2002 - 02:22:04 MET DST

Krzysiek <silverman_at_go2.pl> napisał:

>Jacek Kosowski <durdin_at_nospam.skrzynka.pl>, wrote in

>Nez sensu wydasz ok 150zl a przyrost wydajnosc nie warty tej ceny.
>Najlepiej to kup maxtora ktry nie ma problemu ze wydajnosci na ata33

Za późno :-/

W każdym razie dzięki wszystkim za odpowiedzi. Najwyżej dokupię ten
nieszczęsny kontroler, bo wydaje mi się że baracuda może czytać nawet
43 MB/s, a tyle jednak nie da się wycisnąć na ata33.

Jacek Kosowski

--
"Linux? To przyszło z Internetu i tam szukaj odpowiedzi!"
mailto:durdin_at_nospam.skrzynka.pl