Re: Czy warto kupic drukarke EPSON STYLUS C40UX

Autor: E.W. (ewalu_at_yahoo.com)
Data: Tue 16 Apr 2002 - 01:13:34 MET DST

> Mam zamiar kupić drukarkę , po przeanalizowaniu cen i parametrów
> mój wybór padł na EPSON STYLUS C40UX
> ze względów na niską cenę średnio 260 zł

Czesc. Mam taka i raczej moge ja chwalic. Minusy tylko: troche glosna , ale
nie podczas druku tylko jak sie do niego przygotowuje (no ale bez
przesady..). Nie zbyt szybka : szybki jest tylko tryb econo w kt. sie nie da
drukowac bo wydruk jest bardzo jasny,prakt. nieczytelny. W normalnym trybie
240 lub 360dpi drukuje 3 i 2 strony/min tekstu. No i takiego czarnego
kartridza wystarcza max. na ok. 130-150str. (w trybie wlasnie normalnym). No
i plusy: jakosc druku jest rewelacyjna ,swietne sterowniki i narzedzie do
drukow.,bezproblemowosc w obsludze (papier sie nie zacina i t.p.) , male
,przemyslane rozmiary i wysuwana tacka, dosyc niskie koszty eksploatacji
(zamienniki da rady znalezc nawet po 22-24zl za czarny kartr. i da rady
napelniac -kupilem zestaw na 3 napelniania za 21zl,chociaz chyba pierwsze
napelnienie schrzanilem bo nie zawsze jakosc druku jest ok. - brudzi sie
kartka ) .Ogolnie polecam