Re: napiecie proca

Autor: Daniel (buggy_at_kolo.lm.pl)
Data: Tue 16 Apr 2002 - 11:16:25 MET DST

No wlasnie napiecie nominalne dla celerona to 2V. Tyle mam ustawione ( z
reszta jest mozliwosc ustawienia na auto ) i dalej to samo. Probowalem nawet
podmieniac przejsciowki i nic...
2 tyg juz z tym walcze, probowalem juz roznych rzeczy i nie moge dojsc co
sie dzieje...

Pozdrawiam:
Daniel

Użytkownik Doman <DomansMail_at_Poczta.Onet.Pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a9egfl$tup$1_at_news.polbox.pl...
> Użytkownik "Daniel" <buggy_at_kolo.lm.pl> napisał w wiadomości
Celeron