Re: Problem z modemem

Autor: g_at_pa
Data: Tue 16 Apr 2002 - 11:11:13 MET DST

> Czy po rozłączeniu możesz się ponownie połączyć (przez modem)?

Nie mogę sie ponownie podłączyć, NO DIALTONE.

> Czy tak było od zawsze czy od niedawna?

Nie zauważyłem tego przy łączeniu się np. z TP S. A. przaz 0202122. W każdym
razie nie pamiętam, musiałbym sprawdzić. Ale jak łączę się z bankiem
programem do homebankingu, występuje to ostatnio za każdym razem, kiedyś
tego nie było, lub pojawiało się sporadycznie. To trudno zauważyć, jeżeli
nie chce się od razu po rozłączeniu gdzieś zadzwonić, bo komputer zachowuje
się normalnie. Ale teraz już jestem na to uczulony, więc zawsze sprawdzam.
Tylko, że w domu rzadko łączę się z internetam przez modem.

Masz jakieś pomysły, co to może być?

Marcin