ECS K7S5A ma cos z 386 :), /cos kichowatego :(

Autor: Qba (qba_at_qba.w.pl)
Data: Tue 16 Apr 2002 - 10:05:51 MET DST

witam,

ECS K7S5A ma cos z 386 :), /cos kichowatego :(,

dobra, do rzeczy:
przyszedl do mnie wczoraj kumpel z dyskiem;
wlozylem dysk (do ECS'a K7S5A + Duron1GHz) i ustawilem go w BIOSie na USER,
(tzn.: zdetektowalem go :)
zasejwowalem settingsy w BIOSie (BIOS jest najnowszy);
pozgrywalem cos pod winda, wyjalem dysk, kumpel juz mial isc,
a ja patrze, i widze, ze komp mi sie zwiesza na BIOSie,
ale to nic: nie moglem nawet wejsc do BIOSu, za cholere :(

juz chcialem wyczyscic CMOSa, a tu mysl: moze wlozyc ten dysk, ktory wyjalem
i wtedy da sie wejsc do BIOSu ?
no wiec tak zrobilem, i bylo si;
ustawilem w biosie wszystkie dyski na autodetect, na przyszlosc;

pozdrawiam
                                    qba
ps. tak samo mialem w 386 SX 33MHz :)