Re: K7VZA + Athlon

Autor: Adramelech (adresu_at_tu.nie.ma)
Data: Mon 15 Apr 2002 - 22:03:42 MET DST

"tetsuo" <tetsuo_at_poczta.gazeta.pl> OdpowiedŸ na

> Ok, bylem, poczytalem, wiem chyba jak zrobic upgrade biosu, robilem
> kiedys na innej plycie. Tyle ze nie wiem czy mam wersje 1.x czy 3.x,

Sprawdź wersje biosu. Czy przy bootowaniu masz 1.xx czy 3.xx
Ale to i tak nic nie znaczy. Moje VZA była rev1, ale producent się
pomylił(???) i wrzucłi bios to rev3;-)))
Między ostatnim, a przedostatnim slotem PCI jest nalepka z rewizją płyty.
Sprawdź czy masz zworke J11(chyba). Odpowiada ono za FSB133. Jeśli ją masz
to na 100% VZA rev3 na KT133A.

> szukalem na plycie, nie znalazlem wyraznego oznaczenia. Z tego co
> widzialem na stronie ecs, to zdjecia plyt wygladaly podobnie, tylko
> kolorkiem sie roznily. Moja plyta obsluguje szyne 133, wiec to chyba
> jest wersja 3.x? I czy ktos ma taka sama plyte i pracuje na athlonie
> xp? Wolalbym uslyszec opinie kogos kto ma taka konfiguracje i ja
> przetestowal.

Na 100% rev3. XP pójdzie bez problemu. Tylku musisz mieć bios 3.2 lub
nowszy. Sprawdź na ich stronie o którą wersje chodzi, ale lepiej wrzuć od
razu tą najnowszą.

Pozdrawiam

--
Piotr Sobolewski GG:1976488