O co chodzi?

Autor: piotrmichalak21_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 15 Apr 2002 - 21:33:50 MET DST

Kupiłem płyte główną i nie chodzi mi tak jak trzeba 40gb dysk. Płyta jest dosyc
stara ale w manualu pisze ze jest zgodna z ULTRADMA 33/66. Dysk chodzi na
32gblimit(moge ustawic taka opcje na zworkach dyku) i podczas startu kompa(w
tabeli) jest napisane lba32gb.
Nie wiecie moze czy da sie zrobic aby dysk chodzil na 40gb, jezeli tak to co
mam zrobic? Płyta jest na chipsecie via apollo.