Re: divx - jakie minimalne wymagania sprzetowe

Autor: toltek (toltek_at_wp.pl)
Data: Mon 15 Apr 2002 - 01:17:46 MET DST

Andrzej Pinczuk <andy.SPAM.PRECZ_at_send.pl>, wypocił co następuje...

> Kazda wspolczesna bez problemu sobie radzi, a o wiekszym odciazeniu
procesora
> przy divxie nie moze byc mowy.

aktualnie mam C1.33T, ktory jeszcze niedawno byl zmuszony wspolpracowac z
M64.
Div`x-y chodzily plynnie jedynie gdy mialem zainstalowane sterowniki
MR.Fachman 1.15 (to chyba D.6.5). Gdy zainstalowalem sobie D.23.11, filmow
nie szlo
adac:-(
Niestety, niektore gry "kaszanily" tekstury na tych fachmanach (1.15)

--
    Toltek ~ toltek_at_wp.pl ~
 lajkonik w swiecie pecetow,