Re: Niezawodność dysków

Autor: Marcin Folek (kelof_at_rogers.com_!_)
Data: Mon 15 Apr 2002 - 19:34:04 MET DST

"MD" <MariuszDworniczak_at_wp.pl> wrote:
> a Quantum to już tera MAXTOR
a wszystko jeszcze zalezy od danego egzemplarza i slepego szczescia. mam w
kompie quantuma bigfoot cy6480a i od 4.5 roku dziala bez problemu, mam tez
maxtora 91360u4 (okropny dysk, niesamowicie glosny) i to juz drugi taki
okaz, bo pierwszy rozsypal sie w niecala godzine po podlaczeniu do
komputera (a ten dziala juz od prawie 3ch lat).. dalej twierdze, ze
najlepiej kupowac sprzet w miejscu, w ktorym wymienia od reki gdy cos sie
sypnie.. z tym quantumem to o tyle ciekawie, ze byl on zamontowany w
komputerze ibm aptiva.. czyzby sam ibm nie wierzyl w swoje dyski czy moze
oplacalo im sie kupic taniej od 'konkurencji'?:>

--
Kelof -> cs993373(at)cs.yorku.ca
"I had a fake identity once. It helped me a lot in becoming