Re: Pasta termoprzerwodząca

Autor: benek (benek.benek_at_wp.pl)
Data: Mon 15 Apr 2002 - 17:41:58 MET DST

> Mam athlonaXP i posmarowałem go pastą "heatsink compounds" (srebrna) na to
> cooler spire ale nie w tym sęk. Na ile takie pasty starczają. Czy raz
> wystarczy czy trzeba je co jakiś czas przesmarować ????

"smarowac" musisz za kazdym razem jak zdejmiesz cooler z proca
przed kolejnym "smarowaniem" musisz najpierw wyczyscic proca i radiator z
pozostalosci po poprzednim "samrowaniu"
i bez przesady z ta pasta - ona ma poprawic oddawanie ciepla, a jak
napakujesz za duzo to bedzie odwrotny efekt ;-)

pozdrawiam