Re: monitory - propozycje - opinie

Autor: Genom (genom_at_grabki.com)
Data: Mon 15 Apr 2002 - 16:13:57 MET DST

> samsung 755 dfx - cena ok 900
> samsung dfx 757 - cena ok. 1100
> co za przemawia
> dobrze stoja w testach no i cena

hej

samsunga 755 dfx mozna kupic o ponad 100 zlotych taniej na gieldzie w w-wie.
osobiscie - nie polecam, mimo dobrych recenzji i niezlych parametrow. moj
egzemplarz (kupiony nowiutki) ma czerwone przebarwienie na dole, trzeba go
degaussowac co godzine i bedzie niebawem reklamowany. poza tym fabrycznie
ekran nie jest plaski, tylko chamsko nadlewany, skutkiem czego pixele /
plamki w 1/4 ekranu po lewej i prawej stronie sa nienaturalnie duze (szklana
soczewka powieksza obraz!!). generalnie mecza sie oczy. nie wiem, jak z
ostroscia i kolorami, ale w pracy siedze 8 godzin dziennie przy Dellu P791
(w srodku miesci sie ponoc Sony Ultrascan) i nie ma porownania, przynajmniej
2 klasy wyzej. niestety nie wiem gdzie mozna kupic w polsce monitory, moe
www.dell.pl ? polecam dokladnie obejrzec przynajmniej 5 roznych monitorow
przed kupnem.

pozdr
kamil