Re: Koscie pamieci-podstawowe pytania.

Autor: Egghead (egghead_at_wp.pl)
Data: Mon 15 Apr 2002 - 14:41:22 MET DST

"Mariusz" <mariusz_at_skim.com> wystukał
(news:a9cmf6$d4r$1_at_news.tpi.pl):

> Na mojej plycie glownej sa trzy sloty na pamiec, dwa mam zajete w
> kazdym 64MB SDRAM razem 128MB. Chciałbym miec w sumie 256 MB RAM.
> 1) Jakie kosci pamieci kupic czy w ten jeden wolny slot moge
> wlozyc 128MB?
Mozesz, pod warunkiem, ze chipset obsluzy (zobacz w manualu albo
powiedz, co za chipset masz) - skoro masz 3 sloty to raczej tak

2) Czy musze kupowac SDRAM czy moge DDR?
Niestety - DDR nie da rady (nawet mechanicznie nie wcisniessz - brak 1
wciecia).
Pozdrawiam
Egghead