Re: SB Live czyli jak Creative ...

Autor: Janusz B. (jbstudent_SKASUJTO_at_poczta.wp.pl)
Data: Mon 15 Apr 2002 - 14:23:27 MET DST

"Krzysiek" <silverman_at_go2.pl> wrote in message

> Albo nie slyszysz tego.

Gluchy nie jestem, ale sluchu muzyka tez nie mam. Jednak wydaje mi sie, ze
jesli nikt z moich znajomych nie slyszy trzeszczenia, to albo jest to wada
tylko dla audiofilow, a zwykli ludzie nie umiejacy odroznic jakosci
polaczenia wzmacniacza do odtwarzacza CD za pomoca zwyklego kabla, a
pozlacanego nie slysza tez tego trzeszczenia, albo jednak nie trzeszczy.

Janusz