Re: Problem z DVD na ekranie telewizora

Autor: FRANC (kmodzel_at_box43.pl)
Data: Mon 15 Apr 2002 - 14:23:42 MET DST

"Miroslaw Kwasniewski" <m.kwasniewski_at_idea.net.pl> wrote in message
> Witam,
> Pytalem niedawno o rade w wyborze sprzetu umozliwiajacego ogladanie DVD na
> TV. Wymienilem moja TNT2 na GF2-400 z TVout i zaczely sie problemy. Aby
moc
> ogladac na TV pulpit komp. nie okrojony, ustawienia obrazu na komp. musza
> byc rowne 800x600 - czy to normalne? mozna to zmienic? Co gorsze,
klonowanie
> umozliwiajace ogladanie obrazu komp. na TV powoduje ze PowerDVD nie chce
> wyswietlac napisow. Co jest tego przyczyna - sam PowerDVD, directX czy
> [...]

Czolem!
Powiem ci co ja zrobilem, zeby byc zadowolonym z ogladania DVD poprzez karte
graficzna na TV.

Karta graficzna Geforce 2MX400 z tvout. Pulpit 640x480 lub lepiej 800x600.
No i problemy:
1. Obraz na TV nie wypelnia calkowicie ekranu - rozwiazanie: program TVtools
5.5.3 - opcje automatycznie rozciagajace ekran na TV.
2. Film z PowerDVD nie chodzi na TV bo program blokuje. - rozwiazanie :
program TVtools i wylaczenie Macrovision.
3. Za kazdym razem musialem wchodzic w opcje ekranu (prawy myszy na
pulpicie) i potem zaglebiac sie w ustawienia Geforca.....
(klonowanie, przelaczanie) - rozwiazanie - wlaczanie telewizora robie z
poziomu TVtools jednym przyciskiem i mam od razu klonowany obraz.
4. PowerDVD nie chcial wyswietlac Subtitles. - rozwiazanie : wystarczylo je
wlaczyc i wylaczyc pare razy.

U mnie to tak wygladalo i teraz jestem b.zadowolony.
Ponadto, zeby nie dzwigac za kazdym razem telewizora do pokoju z komputerem,
postanowilem sam sporzadzic kabelek laczacy oba sprzety.
Kupilem 20 m kabla tzw. mikrofonowego (jakies 1 - 1,5 zl /metr). Przecialem
na pol (jeden bedzie do audio drugi do video). Facet w sklepie mowil, ze nic
z tego nie bedzie - ze musza byc ekranowane kable, wielozylowe... i takie
tam.
Z jednej strony odpowiednio zlutowane Eurozlacze a z drugiej chinch (do
podlaczenia do kabelka tvout karty graficznej) drugi z minijackiem (do karty
audio)

To tyle
Pozdrawiam
FRANC