Problem z modemami pod XP.

Autor: peterd (peterd_at_kki.net.pl)
Data: Mon 15 Apr 2002 - 14:18:22 MET DST

Witam.
Mam następujący problem z modemami pod Win XP, zoltrix Aquila na domyślnych
sterownikach Microsoftu (GenericSoft 56k) samodzielnie rozłącza połączenie
ale w ten sposób , że aplikacje nie mogą połączyć się z siecią ale po
podniesieniu słuchawki telefonu cały czas słychać transmisję czyli impulsy
lecą.
Myślałem , że to wina modemu i kupiłem Pentagrama Hex`a ale dzieja się
dokładnie to samo. Ilość impulsów po , których połączenie jest "zrywane"
jest losowa , raz jest to jeden impuls , a np. wczoraj chodził godzinę i się
nie rozłączył.
Czy ktoś ma jakiś pomysł?
Sprawdzałem starowniki od Win 2k według wskazówek na stronie Zoltrixa ale w
ogóle nie chciały się zainstalować, a do Hex`a zainstalowałem te ze strony
producenta www.pentagram.pl
Pozdrawiam
peterd