Re: komp na duronie

Autor: Rafal (rafi127_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 15 Apr 2002 - 13:16:05 MET DST

Ja od tygodnia posiadam Durona 1,2 na Jetway z VIA266 jak narazie jest
qurewsko szybko i tyle wiec chyab polecam. Pamietaj ze latwo mozesz
rozbudowac z durona na Athlona nawet do 2,1 bo on jest na sym samym slocie w
przypadku Celka to malo realne bo P4 ma inne zlacze.

Co do karty zminilem z ATi na MX400 jakas chinszczyne - jesli chodzi o gry
jest zajebiscie ale jesli mówisz o TV - Out to pozal sie boze. Nie ma to
jakobraz na ATi wiec zastanow sie czy klepiej nie dolozyc paru groszy i nie
zakupic Radeona.

Uzytkownik "piotrtal" <piotrtal_at_hoga.pl> napisal w wiadomosci