Re: cos sie porobilo z modemem w laptopie

Autor: Sajmon2 (sajmon21_at_wp.pl)
Data: Mon 15 Apr 2002 - 12:56:50 MET DST

> taki problem: podczas połączenia z siecia na 28kbs wszystko jest ok,
> transfery jakie takie, do 4KBs.
> jednak jesli połączy powyzej 28, przewaznie 33, 45, /nigdy 56KBs/ to
> transfer jest albo zero, albo jakies tam paredziesiat bajtow na sek.
> co to moze byc? modem do wymiany? czy moze cos z softem pokombinowac?
> aha, od czasu do czasu uzywam tez komorki jako modem /19.2kbs/ ale to
> chyba nie ma nic wspolnego...chociaz wydaje mi sie ze problem z
wewnetrznym
> modemem zaczal sie po zainstalowaniu softu do komorki /standart modem i
> [...]

ja mam coś podobnego z modemem w normalnym kompie
zrobiłem ponowne instalacje wszystkiego - nic nie pomogło
kolega proponował program ad-aware do czyszczenia śmieci
a ja proponuję jeszcze sprawdzenie ustawień MPU np. przy pomocy
programu TweakDun. Jak Ci się uda ustalić przyczynę to daj znać
pozdr. sajmon21_at_wp.pl