Re: Straty - scandisk

Autor: tzd (tzd_at_interia.pl)
Data: Mon 15 Apr 2002 - 12:09:53 MET DST

Uzytkownik "bazio" <bazio_at_go2.pl> napisal w wiadomosci
> tez tak kiedys mialem ,jak norton powiedzial
> ze jest zle zalozona tablica partycji i to "naprawil"
> znaczy sie znikly mi 2 partycje :)))
> chcesz na priva programik ktory to naprawia ??
> 161 kb

Witam

Probowalem polaczyc 2 partycje FAT32 za pomoca Partition Magic Pro 7.. W 65%
zwiesil sie, zamknalem program (ctrl+alt+del -> zamknij program) ,
uruchomilem ponownie Partition Magic , zapytal sie czy naprawic, restart
kompa,
klikanalem tak, zamknalem program, chcialem zrobic scandisk , zawisil sie.

Dysk ma dziwna nazwe ("krzaczki") , partition magic widzi go poprawnie tj.
sprzed jakichkolwiek zmian (nazwa, wielkosc, system plikow, itd) ale nic sie
nie da na nim zrobic (wysypany FAT)

Stracilem (???) 28 GB danych , czy jest jeszcze jakas szansa by je odzyskac?

Ani Easy Recovery ani Tiramisu ani Lost and Found nie znalazly nic, tzn. nie
widza tej partycji.

Moze podeslij mi swoj programik o ktorym wspominales, bede wdzieczny.

Pozdrawiam
T.