Re: Konwertor CPU - czy ktos to stosuje

Autor: benek (benek.benek_at_wp.pl)
Data: Mon 15 Apr 2002 - 10:44:21 MET DST

> Mam pytanie czy ktos stosuje konwertor CPU
> Mam plyte AL440LX ze slotem 1 i chcialbym wymienic procesor
> Nie wiem czy konwertor PL-iP3 bedzie kompatybilny z ta plyta uzywajac np
> procesora Celeron 1200 MHz

po 1 - zeby wrzucic Celka 1200 potrzebowal bys PL-iP3/T
po 2 - watpie zeby to sie udalo na LXie - "stary" Celek 533 (nie 533A
Coppermine) raczej na pewno chodzi a nowsze zalezy od plyty
po 3 - przejzyj te linki i wszystko sie wyjasni:
 -
https://www.quickbase.com/db/6v74ue7a?act=QuickSearch&srchtxt=PL-iP3&x=36&y=
13
 -
https://www.quickbase.com/db/6v74ue7a?act=QuickSearch&srchtxt=PL-iP3%2FT&x=3
6&y=13
po 4 - jak masz kase na proca to lepiej zmien tez plyte glowna:
kup Celka 1000A (Tualatin) i np Abita ST6 - zamiast kombinowac jak "kon pod
gore" ;-)

pozdrawiam