Re: Problem z nagrywarka HP (serii 9100i)

Autor: benek (benek.benek_at_wp.pl)
Data: Mon 15 Apr 2002 - 10:21:37 MET DST

> Wiesz, ja mialem kupic ta nagrywarke wiec mialem ja tylko pare godzin
> ...koles chcial ode mnie 180 zl (byla to bardzo malo uzywana nagrywara) -
> jak myslisz postapilem dobrze wycofujac sie z kupna ?

odpowiem ze tak i nie ;-)
tak:
- jezeli ta wada o ktorej pisales nie dalaby sie usunac
- jezeli sprzet pochodzil od kogos kogo nie znasz
- jezeli chcialbys nagrywac z Overburningiem - ona tego nie potrafi :-(
nie:
- skoro byla malo uzywana
- cena byla zachecajaca
- sama nagrywarka jest dobra - mam taka od 2.5 roku i w momencie kiedy ja
kupowalem lepsze byly tylko Plextory (ktore wtedy byly tylko na SCSI)
- lamie rozne zabezpieczenia - nawet SafeDiska 2 (przy drobnym udziale
CloneCD)

jezeli nadal jestes zainteresowany kupnem jakiejs to poczytaj ta stronke
http://cdrinfo.pl/

pozdrawiam