Re: problem monitorem Sampo AlphaScan SV (KM-400)

Autor: GG (gayosek_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 15 Apr 2002 - 09:45:57 MET DST


Użytkownik "Sliwtan" <sliwtan_usun_to_at_wp.pl> napisał w wiadomości
news:a9coua$549$1_at_news.tpi.pl...
> Może samemu (jak) stworzyć taki profil, który skoryguje istniejące
błędy?

Raczej nie pomoże.

> No tak :-) Ale to nic nie zmieniło, poza tym, że mogłem zwiększyć
trochę
> częstotliwość odświerzania. Dalej w QuakeIII w trybie pełnoekranowym
jest
> ciemno, a jak mam QuakeIII w okienku to jest wszystko w porządku.
Unreal
> jest ciemny i tak i tak.

Czy to jest 14" z pokrętłami do regulacji? Jeśli tak to ten typ tak ma.
Daawno temu też miałem Sampo 14" analogowy. Ale wtedy gry z akceleracją
nie były popularne. Krótko po zakupie grafiki i740 sprzedałem ten
monitor.

--
Grzesiek Gajewski
gayos_at_interia.pl


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 00:40:29 MET DST