Problem z dyskiem CD-RW

Autor: Jacek R. (jacek.r_at_acn.waw.pl)
Data: Sun 14 Apr 2002 - 23:22:15 MET DST

Mam problem z płytą CD-RW sformatowaną programem InCD. Po zakończeniu
kopiowania zawiesił mi się komputer i musiałem go zresetować. Teraz po
włożeniu płyty do nagrywarki pojawia się komunikat: Previous unmounted
processing error disc. Backup the data and reformat the disc.

W oknie properties można wyczytać następujące informacje:
Used space 4,073,472,999,424 bytes 0.22GB
Free space 796,950,528 bytes 760 MB
Capacity 560,398,336 bytes 534 MB

Miejsce na diagram kołowy jest puste. Pod spodem podpis: Drive F

Czy pliki zapisane na tym dysku można jakoś odzyskać ?

Pozdrawiam

Jacek R.

Make Unlimited phone calls from your PC to ANY phone in the World!
http://www.eboom.com/free/