dziwny sterownik

Autor: Kajtek (kajteknr1_at_interia.pl)
Data: Sun 14 Apr 2002 - 19:56:08 MET DST

Witam!
Jestem w posiadaniu modemu firmy ASMAX. (zwykły wew. PCI). W pudełku były
sterowniki w ver. 5.70 a że modem kupiłem rok temu, chciałem sciągnąć
nowe(ze strony producenta). Miałem nadzieje że może będzie szybciej łączył
(i tak mam 53 333 bps) i że wogule coś poprawi. Bez problemu znalazłem i
sciągnełem pliki (sterowniki ver. 6.0), zainstalowałem, ponownie uruchomiłem
komputer , połączyłem z internetem i okazało się , że niemoge połączyć się
szybciej niż 45 333 bps. Spowrotem zainstalowałem stare i znowy 53 333bps.

O co tu chodzi?

Kajteknr1_at_interia.pl