Problem z Abitem KT7A

Autor: Dariusz Zmudzki (darzmu_at_poczta.fm)
Data: Sun 14 Apr 2002 - 18:40:48 MET DST

Witam grupowiczow.
Mam nastepujacy problem :
Abit KT7A
Duron 700
Winfast GF 2 PRO
Abit AU10
Seagate 40 GB
Zasilacz 300W
i sprawa wyglada tak ze wczesniej zamiast wyzej wymienionej karty abita byla
jakas inna i wszystko chulalo, a teraz zwiesza mi sie komp w trakcie
odsluchiwania mp3 z dysku i ogladania filmow. Slyszalem ze nie jest to
najszczesliwszy produkt Abita i czesto ma problemy z kartami dzwiekowymi
zwlaszcza Creativa. Tutaj moje pytanko czy ktos mial podobny problem i jak
go rozwiazal.
pozdr
DZ