Re: HELP! komputer mi sie resetuje

Autor: Tomek (tomasz6900_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 14 Apr 2002 - 16:32:51 MET DST

Użytkownik "Marcin Roszkowski" <m.roszkowski_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> czesc,
> mam problem: moj komputer resetuje sie w najmniej oczekiwanych momentach,
po
> restarcie uruchamia oczywiscie SCAN DISK. po szesciu, siedmiu takich
> incydentach chodzi przez pewien czas normalnie...
> i pozniej odnowa...
> podejrzewam ze jest to usterka sprzetowa
>
> czy ktos mial podobny problem i wie jak go rozwiazac?

Mialem prawie identyczny problem. U mnie winny byl program antywirusowy
(Sophos). Wiec moze u ciebie jest podobnie. Wyrzuc programy dzialajace w tle
i sprawdz jak chodzi.
Jesli dalej bedzie sie resetowal sprobuj przeinstalowac sterowniki urzadzen.
Jesli dalej bedzie to samo to prawdopodobnie uszkodzenie sprzetu. Mozesz to
sprawdzic przez podmiane elementow (pamiec, karta grafiki, ...)
pozdr