Riva M64 PCI - ch³odzenie

Autor: henhrust (wielkiptak_at_interia.pl)
Data: Sun 14 Apr 2002 - 14:16:32 MET DST

Witam.
Mam takie co¶ w swoim kompie, jednak denerwuje mnie dmuchawa, która sie
znajduje na tej karcie i mam w zwi±zku z tym pytania:
1. czy jak zmiejsze magistrale tej karty (to chyba by³o FSB i RAM) to bedzie
sie mniej grzaæ, tak aby bezpiecznie mog³a chodzic bez wiatraka. (nowa karta
i tak go nie posiada³a jednak bardzo siê grza³a)
2. Jaka jest minimalna warto¶æ FSB/RAM tak aby mo¿na by³o normalnie
pracowac- chodzi mi o aplikacje win98 (IE, Winamp :-) )

Chce poprostu wyeliminowaæ jaknajwiecej ciep³a z obudowy.

Pozdrawiam
henhrust.