Re: Soltek SL-75KAV

Autor: Slaff (slaff_at_kki.net.pl)
Data: Sun 14 Apr 2002 - 12:34:16 MET DST

Aha - dzięki - chociaż stronę http://www.soltek.de/English/home/01.htm mam w
ulubionych to zwróciliście moją uwagę na nowy biosik - już hula !!! - a i
piszą że jest zgodny z moją płytką - z Q9.1 tak nie było!!!

Po restarcie system wykrył nowe urządzenie systemowe - Chłodzenie ACPI
- a sam bios Q10 daje podobno rozszerzenie możliwości podłączenia HDD up to
160GB - jeszcze raz dzięki

PS - póki co jest wszystko z system Ok - ale to dopiero minutka działania!

Slaff

Użytkownik "Slaff" <slaff_at_kki.net.pl> napisał w wiadomości
> Powiem wam ciekawostkę - posiadam solteka SL-75KAV-2 - mam BIOS ver.
Q9.1 -