Re: HELP! komputer mi sie resetuje

Autor: lucassus (mudgarden_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 14 Apr 2002 - 12:05:37 MET DST

Marcin Roszkowski wrote:
> Użytkownik "Krzys-iek" <krzys-iek@_________wp.pl> napisał w wiadomości

> komp klasy pc :) 133Mhz
> windows 98
>
> to jest juz kilkuletni komputer ktory do tej pory dzialal poprawnie.

u mnie taki problem jest na PIII 1gh, mam zainstalowanefo win xp, problem tkwi
w bad sector'ach na dysku, windosowy scandisk poprostu nie moze poradzic sobie
z ta usterka :( trzeba uzyc czego innego lepszego, lubo zrobic format c:/c
w moim przypadku nawet ta druga opcja nie poskutkowala, sysk nadaje sie tylko
pod linux'a, ktos moze wie jak temu zaradzic?

--
ThIz_mEsSAgE-cOMeS-fRom gg:1941474
   / /LINUX_user#207630___ __ _____