Re: IBM contra Maxtor

Autor: Wicleben Wojciech (wicekrtv_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 14 Apr 2002 - 12:40:01 MET DST

> na IBM-ach latwo sie ostatnio naciac...
> jeszcze troche, i IBM "zarobi" sobie na taka opinie, jaka ma Seagate...
mi sie wydaje ze samo naprawianie HDD zamiast wymiany na nowy przez IBM
powoduje ze nigdy nie kupie IBM.
segate umnie chodza juz po 4 lata (te pierwsze to seria medalist) i niemam z
nimi zadnych problemow.. klastry wszystkie OK. aczkolwiek mam segate 1GB co
ma juz BS ale to juz zabytek! i co on nie przezyl..:)
teraz mecze segate 20GB i caviara 4,3GB na serwku 24h/d ciekawe ktory dluzej
wytrzyma??;)
pozdrawiam
wojtek