K6-2 a MMX

Autor: Jakub Ziobro (qbusss_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 14 Apr 2002 - 12:45:01 MET DST

Czesc!
Kupilem sobie modem Zoltrix Sagitta. W instrukcji pisze ze wykorzystuje on
technologie MMX i minimalne wymagania sprzetowe to Pentium 133 MMX (sic!) Ja
posiadam w swoim kompie procesor AMD K6-2 300MHz - z tego co mi sie wydaje
to nie ma on MMX'a? Pytanie wiec czy bedzie on chodzil z tym procesorem? Jak
ktos ma jakas idee to niech napisze

--
pozdrawiam,
Jakub Ziobro