P/I-P55TVP4 ASUSA (3 pytania)

Autor: Tomasz Dobek (dobsiens_at_o2.pl)
Data: Sun 14 Apr 2002 - 10:54:05 MET DST

Jest to plytka z socketem 7 i mam 3 pytania dla grupowiczy ktorzy mieli
stycznosc z tym modelem:

1) mam wersje plyty 1.2 i nie wiem ile moge wpakowac ramu do gniazda dimm
maksymalnie (instrukcja mowi w jednym miejscu 32, a gdzie indziej znow
twierdzi ze 64). Mam jedno takie gniazdo, instrukcja znaleziona w necie
ale jest od wersji 1.54 (nie ma duzych roznic)

2) czy dzialaja dobrze z plyta sdramy 100 mhz ?

3) jak podkrecic mmx'a na tej plycie :) Tzn wiem jak sie to robi, ale mam
2 problemy. Oficjalnie moja wersja plyty nie ma supportu dla MMX, jednak
po upgradzie BIOSU zaczela wszystko rozpoznawac OK i dziala poprawnie.
Teraz trzeba zmienic zworki i tu trafiam na szkopol. W manualu (1.54) sa
zworki ktorych nie mam u siebie (!), np. od napiecia (tego drugiego) w
procku mmx. U mnie jest tylko jednolite napiecie (nie wiem jak po
upgradzie, chyba cos zmienia bo by mmx zle dzialal) ? Czy mozna gdzies to
zmienic ? I jakby ktos znal nieudokumentowane ustawienia zworek dla
czestotliwosci magistrali bylbym bardzo wdzieczny.

--
Pozdrawiam,
Tomasz Dobek