zabawa z monitorem

Autor: --6--MARshALL--9-- (6marshall9_at_interia.pl)
Data: Sun 14 Apr 2002 - 00:43:31 MET DST

czy jest jakis program pozwalajacy
dowolnie zmnieniac rozdzielczosc np. 720x480
(udalo mi sie cos takiego zrobic, takze wiele innych rozdzielczosci)
mam bardzo nietypowy monitor (profex, na sieci nie ma nic) i nie mam
do niego sterownikow
ale udalo mi sie juz osiagnac 800x600, tylo ze obraz jest bardzo
ciemny i obraz nie zajmuje calego ekranu,
takze drivery z windows 95, nie dzialaja, z pozniejszych windowsow nie
probowalem bo to i tak jest stary monitor wiec tym bardziej nie bedzie
odpowiednich
najlepiej wydaje mi sie jakby byl taki program ktoorym mozna by bylo
przygotowac taki wlasny sterownik bo jak probowalem te rozne
sterowniki wstawiac to udalo mi sie wiele roznych rozdzielczosci
uzyskac tylko nie bylo takiego monitora ktoory by mial to wszystko
naraz, takrze w ogoole zabawa z tym samym windowsem jest trudna
bo jak moge przywrocic poprzednie ustawienia jak obraz jest
nieczytelny, teraz dzialam w 640x480
najlepiej bylo by to wszystko "recznie" wysterowac
obszar ekranu jest szerszy niz 640x480, dobra byla by rozdzielczosc
700x480, ale tego nie mial juz zaden monitor
ta rozdz. na 720 byla dobrze wyswietlana, tylko zaszeroka
i obraz zawijal sie po obu stronach monitora

--
--6--MARshALL--9--
"Agni Lebannen" żekł Orm Embar