PLEXTOR 40X - .........A NAGRYWA JAK 16 -KA

Autor: stan (karol_at_pro.onet.pl)
Data: Sat 13 Apr 2002 - 21:48:25 MET DST

Miałes chamie zloty róg ..... tak wypadałoby zacząć zamianę nagrywarki 16 na
40 plextor .
nagrywanie w locie , czyli z CD -rom na nagrywarke odbywa sie w tym samym
czasie czyli 7-10 min Różnica w predkosci przy wykorzystaniu twardego dysku
tutaj szybkość jest wieksza ok 4min , ale czas czeba poswięcic na
przegranie na twardziela potem można seryjną produkcje ale niestety nie
bawię sie w to . Pytanie , co zrobic może jakies interfejs , może inny cd
rom mam 52x .chcę przegrywac w locie w 5 min....czy jest to możliwe.

za podpowiedź serdeczne dzieki