Re: p³ytaATX do obudowyAT

Autor: adam_61_at_poczta.onet.pl
Data: Sat 13 Apr 2002 - 15:23:29 MET DST

> Jedyny problem to guziczek power... Bo w AT masz 2 pozycje, a w ATX jest tak
> jak z resetem....
>
> Czeka Cie wiec albo wymiana guzika, albo wciskanie i wyciskanie starego przy
> wlaczaniu...
> Reszta jest ok, bo sam tak mam... A i jeszcze jedno zasilacz ATX nie ma
> kabla w guzika, wiec musisz go zrobic sam (guzik-plyta)...

Dziêki pocieszy³e¶ mnie. Z guzikiem to nie problem bo mój drugi komp to p³yta
baby AT/ATX pod³±czona pod zasilacz ATX. Tam kabelek od przycisku "turbo"
pod³±czy³em pod odpowiednie piny i w³±czam pstrykaj±c dwa razy. Jestem
przyzwyczajony.

A ten to bêdzie taka ma³a niespodzianka. Solidna obudowa z du¿ym napisem "286"
a w ¶rodku duron 1200 MHz.

pozdrawiam

Adam

--