podwójne kliknięcie

Autor: jjans (jjans_at_klub.chip.pl)
Data: Sat 13 Apr 2002 - 14:22:36 MET DST

Włączyłem dzisiaj komputer i stwierdziłem nieprzyjemną sprawę. W mojej
optycznej myszce a4tech przestał działać dwuklik. Drugi przycisk i rolka
działają idealnie. Pojedyncze kliknięcie również działa. Sprawdziłem system
antyvirem, wszystkie ustawienia systemowe, przeinstalowałem sterowniki i
nic. Podłączyłem myszkę zwykłą i dalej to samo.
Może podsuniecie jakiś pomysł, a ja biorę się za przeglądanie archiwum
grupy.

jjans