Re: XPek + Kt133

Autor: _at_r2r
Data: Sat 13 Apr 2002 - 13:48:40 MET DST

Radoslaw Sokol <rsokol_at_magsoft.com.pl> napisał(a):

>A to dlaczego nie? :)

nie wiem dlaczego ale nie działa poprawnie - takie zestawienie jest
wybitnie niestabilne (próbowałem na płycie solteka) :). Próbowałem też na
solteku na kt133a (lecz z rewvision poniżej F1) - także było niestabilnie.
Oczywiście komp sie odpalał bez problemu, później dopiero wynikały spore
kwiatki :). Ale jeśli tokomuś nei przeszkadza to czemu nie - moze próbować
;).

Pozdrawiam!

--
@r2r  artur(@)symboliczna.net