Re: hp laserjet 1000

Autor: Novy (tnovak_at_o2.pl)
Data: Sat 13 Apr 2002 - 12:27:42 MET DST

> Nie ma problemów z drukowaniem spod DOSa na drukarce HP 1000. Na płycie są
> srerowniki które po pełnej instalacji tworzą dodatkową drukarkę HP1000DOS
> która któa kieruje sygnał z LPT1 do USB programowo. Działa idealnie!
Problem
> pojawia się z polskimi znakami, ale w programach w których można te kody
> wklepać ręcznie działa bez problemu. Jeżeli będzie ktoś miał pytania służę
> pomocą
> Forplay

Faktycznie zainstalowalo sie ladnie, ale mimo wytycznych z readme.wri nie
moge drukowac z DOS'a. W zwiazku z tym pytanko: jak ustawic program dos'owy
(konkretnie Rewizor3 z insertu)? Ustawialem w nim drukarke LaserJet III,
tylko nie wiem co z kodami sterujacymi - wysylac do drukarki czy nie i skad
je wziac (tez sa do wyboru od LaserJet III)? mam tam jeszcze do ustawienia:
konwersja znaków do: i wybor np.windows1250.
Kombinowalem na wszystkie strony i zawsze konczy sie tak samo: drukarka stoi
i nic, a w zadaniach do drukowania pod winXP, dokument, ktorego nie moge w
zaden sposob wywalic. pomaga dopiero usuniecie sterownika od drukarki i
ponowny install.

z gory dzieki za kazda pomoc

pzdr
novy