Re: napelnianie drukarek

Autor: renton24_at_poczta.onet.pl
Data: Sat 13 Apr 2002 - 12:17:55 MET DST

> hp656
> hp845
> hp920

Witam!

Mam hp930, wklad z czarnym atramentem jest taki sam jak w hp845. Napelnialem
kilkakrotnie i jestem bardzo zadowolony, jakosc druku po napelnieniu jest swietna.
Nie pamietam nazwy producenta zestawu do napelniania, bylo to niebieskie pudelko
z dwoma pojemnikami po 40ml. Mam tylko jedno zastrzezenie, musisz po
napelnieniu wkladu odciagnac strzykawka wiecej niz zalecaja w instrukcji, bo
mozesz zalac sobie drukarke.
Jesli chodzi o kolorowy, to klapa. Napelnialem dwa razy, za kazdym razem przez
okolo 3 dni bylo swietnie, potem nie drukowalo zielonej skladowej i wszystkie
grafiki wychodzily zolto-rozowe.

Pozdrawiam
Renton