tv-out i brak koloru?

Autor: dziura (dziura_at_NO-SPAMirc.pl)
Data: Fri 12 Apr 2002 - 23:58:43 MET DST

witam,
posiadam karte pixelview geforce 2mx z 32mb ramcu i tv-outem (s-video+cinch)
i niestety dzis jak podlaczylem ja do tv to obraz owszem jest ale czarno
bialy :/
jakis rok temu pamietam ze kolorek byl i wszystko bylo w porzadku, teraz
sprawdzilem juz wszystko - instalowalem 4 rozne sterowniki, rowniez
oryginalne z cd oraz sciagniete ze stronki, sprawdzilem 2 rozne kable cinche
oraz 2 rozne kable euro, podlaczalem pod wideo i pod tv bezposrednio,
zmienialem juz na wszystkie mozliwe standardy i zawsze to samo - brak koloru
nie wiem czy to wina sterownikow, czy tez moze padlo wyjscie tv?
ma ktos jakies sugestie?

dziura

ps. system win98 se pl, sterowniki odpowiednie pod ten system, wszystko poza
tv-outem dziala...